more business
& ENJOY LIFE....®

Veel gestelde vragen | faq
Wie zijn de leden van 365 Business Club?

365 Business Club is uitsluitend toegankelijk voor ondernemers (MKB | ZZP), directeuren en managers.

Hoeveel leden kunnen zich aansluiten bij 365 Business Club?

365 Business Club is een landelijke businessclub en heeft (nog) geen regionale business clubs. Om deze reden hebben wij nog geen beperking op onze leden.


COVID-19 & EVENTS | annuleringen
Regels voor groepen en aantallen | COVID-19 & Events

Iedereen die een FYSIEK event, masterclass of workshop organiseert, dient zich te houden aan de rijksoverheidregels voor groepen en aantallen. Zie onder.

LET OP! Iedere organisator is zelfstandig verantwoordelijk voor het naleven van onderstaande regels.
--> 365 Business Support | 365 Business Club staat hier geheel buiten en faciliteert uitsluitend het reserveringssysteem en eventueel aanmelders.

Regels vanaf 19-11-2020:

Regels voor binnenruimtes (behalve thuis)

In ruimtes binnen waar mensen vooral op 1 plaats zijn, zoals in het theater, bij een vereniging of bij een uitvaart, heeft iedereen een vaste zitplaats (placeren), zonder roulatie. De verkeersstromen moeten goed gescheiden blijven. Uiteraard houdt iedereen 1,5 meter afstand.

De volgende regels gelden voor binnenruimtes maar niet voor de eigen woning:

Regels voor binnenruimtes (behalve thuis)

In ruimtes binnen waar mensen vooral op 1 plaats zijn, zoals in het theater, bij een vereniging of bij een uitvaart, heeft iedereen een vaste zitplaats (placeren), zonder roulatie. De verkeersstromen moeten goed gescheiden blijven. Uiteraard houdt iedereen 1,5 meter afstand.

De volgende regels gelden voor binnenruimtes maar niet voor de eigen woning:

Binnen mogen maximaal 30 personen in 1 ruimte aanwezig zijn, mits hierbij voldoende afstand kan worden gehouden. Dit aantal is inclusief kinderen, maar exclusief personeel. Er vindt een gezondheidscheck plaats.

Reserveren is verplicht als het gaat om samenkomsten die zijn gericht op vermaak, zoals de bioscoop, en bij congressen en beurzen.

Zelfstandige ruimtes zijn van elkaar gescheiden door muren van de grond tot aan het plafond en hebben een deur naar de gang.

Reserveren is verplicht als het gaat om samenkomsten die zijn gericht op vermaak, zoals de bioscoop, en bij congressen en beurzen. Er mag voor maximaal 1 huishouden of 4 personen tegelijk worden gereserveerd.

Wat gebeurt er indien een event onverhoopt niet doorgaat in verband met aangepaste maatregelen?

Indien een event geannuleerd wordt door aangepaste maatregelen, dan vindt er binnen 7 werkdagen restitutie plaats van de gedane betaling.


(netwerk)EVENTS | MASTERCLASSES | WEBINARS | WORKSHOPS
Hoeveel deelnemers zijn er bij een event, masterclass, webinar of workshop aanwezig?

Dit verschilt per activiteit en wordt aangegeven op de website.

Kan ik zelf een event, masterclass, webinar, workshop organiseren?

Jazeker dit is mogelijk. Je kunt jouw event, masterclass, webinar of workshop aanmelden via het aanmeldformulier op de website. Jouw aanmelding wordt vooraf beoordeeld.

Kunnen jullie zorgdragen voor de promotie van mijn event, masterclass, webinar of workshop?

Ja, 365 Business Club zorgt voor de promotie van jouw event, masterclass, webinar of workshop onder haar leden en via LinkedIn.

Via welke kanalen promoten jullie mijn event, masterclass, webinar of workshop?

Wij promoten jouw event, masterclass, webinar of workshop via onze (interne) e-maillijst van leden en via LinkedIn.

Welke garanties geven jullie af indien ik mijn event, masterclass, webinar of workshop laat promoten?

Wij promoten jouw event, masterclass, webinar of workshop op de afgesproken kanalen, maar geven geen enkele garantie op aanmeldingen.

Hoeveel bedraagt de promotiefee om mijn event, masterclass, webinar of workshop te promoten via 365 Business Club?

Ben je Freemium-lid, dan betaal je promotiefee van € 75 ex Btw per promotie.

Bij een succesvolle promotie brengen wij een succesfee van 10% in rekening (ex Btw) en wordt de promotiefee in mindering gebracht.

VOORBEELD
Jan van de Wiel wil een workshop Excel geven aan 10 personen. De workshop kost € 295 ex Btw per persoon.

365 Business Club promoot deze workshop voor € 75 ex Btw onder haar leden en op LinkedIn.

7 personen melden zich aan voor de workshop.

SUCCESFEE bedraagt 7 x € 295 x 10% = € 206,50 ex Btw

Bij geen aanmeldingen wordt uitsluitend de promotiefee van € 75 in rekening gebracht.

Hoeveel bedraagt de succesfee voor 365 Business Club?

Ben je Freemium-lid, dan betaal je promotiefee van € 75 ex Btw per promotie (dit geldt ook voor het 4e event of meer voor een Premium-lid).

Bij een succesvolle promotie brengen wij een succesfee van 10% in rekening (ex Btw) en wordt de promotiefee in mindering gebracht.

VOORBEELD
Jan van de Wiel wil een workshop Excel geven aan 10 personen. De workshop kost € 295 ex Btw per persoon.

365 Business Club promoot deze workshop voor € 75 ex Btw onder haar leden en op LinkedIn.

7 personen melden zich aan voor de workshop.

SUCCESFEE bedraagt 7 x € 295 x 10% = € 206,50 ex Btw

Bij geen aanmeldingen wordt uitsluitend de promotiefee van € 75 in rekening gebracht.

Wanneer volgt de factuur van de promotie- of succesfee?

De factuur van de promotie- of succesfee volgt direct nadat het aanmeldformulier van de desbetreffend event van de website is verwijderd.

De betaaltermijn van de factuur bedraagt 14 dagen.

Wie ontmoet ik tijdens bijeenkomsten?

Je ontmoet ondernemers (ZZP | MKB), directeuren en managers.

Waar vinden de bijeenkomsten | events plaats?

De exacte locaties met adressen van de bijeenkomsten en events vind je op de aanmeldpagina's van de events.

Hoe vaak vinden er bijeenkomsten plaats?

Wekelijks vinden er business coaching, support- en sparringsessies plaats. Voor de overige events kun je de individuele agenda's bekijken.

Mag ik een introducee meenemen naar de bijeenkomst?

Jazeker, maar de introducee dient te apart te worden aangemeld bij de bijeenkomst. Bij 'Meer informatie' kun je vermelden 'Introducee'. Afhankelijk van de bijeenkomst worden er al dan niet kosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik mezelf aan- of afmelden voor workshops, masterclasses of netwerkbijeenkomsten?

Aan- en afmelden geschiedt te allen tijde via het aanmeldformulier op de website.

Wat als ik onverhoopt te laat ben voor een masterclass of workshop?

Wij starten altijd exact op het aangegeven tijdstip. Later aanschuiven is mogelijk, maar de lesstof zal niet herhaald worden.

Hanteren jullie annuleringskosten?

Per event wordt bij het aanmeldformulier de regels voor annulering aangegeven. 

Hoevaak kan ik een masterclass | workshop of event bijwonen?

Als lid kun je onbeperkt masterclasses | workshops of events bijwonen.

Welke verplichtingen hanteren jullie?

Wij hanteren geen verplichtingen.


hotel
Welke sterrenclassificatie heeft het hotel?

De hotels dienen minimaal een 4*-sterrenclassificatie te hebben.

Zit er een ontbijt bij de overnachting?

Ja, er zit altijd een ontbijt bij de overnachting.

Welke drankjes zijn inbegrepen bij het arrangement?

Welke drankjes zijn inbegrepen bij het arrangement, staat per evenement | activiteit vermeld op de website.

Wie betaalt de parkeerkosten?

De parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Wie betaalt de drankjes na het diner?

De drankjes na het diner zijn voor eigen rekening.

Kan ik gebruik maken van de minibar op de hotelkamer?

Jazeker! Echter zijn de drankjes voor eigen rekening.

Hoe laat moet ik uitchecken in het hotel?

Dit verschilt per hotel. De uitcheck-tijd wordt medegedeeld tijdens de voorstelronde in de lobby | hotelbar.

Kan ik een nacht bijboeken?

Dit dien je zelf te overleggen met het hotelmanagement of hotelreceptie.


LIDMAATSCHAP | BETALINGEN | GEGEVENS
Hoe kan ik lid worden?

Je kunt lid worden door jezelf aan te melden via de website.

Wat zijn de voorwaarden om lid te kunnen worden?

Je dient ondernemer (ZZP|MKB), directeur of manager te zijn.

Kan mijn aanvraag om lid te worden worden geweigerd?

Ja, iedere aanvraag wordt individueel beoordeeld. Jouw aanvraag kan worden geweigerd. De reden wordt toegelicht.

Wat kost het lidmaatschap?

Het lidmaatschap is kosteloos.

Wat is de duur van het lidmaatschap?

De duur van het lidmaatschap is 1 jaar (12 maanden).

Is mijn lidmaatschap persoonsgebonden?

Ja, je lidmaatschap is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen naar anderen.

Stopt het lidmaatschap automatisch?

Nee, je lidmaatschap wordt jaarlijks stilzwijgend met 1 jaar verlengd tenzij je schriftelijk je lidmaatschap hebt opgezegd binnen de opzegtermijn.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn bedraagt 1 maand voorafgaand aan het einde van het lidmaatschap.

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt je lidmaatschap opzeggen door een e-mail te sturen naar info@365business-support.nl. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging vanaf onze kant.

Hoe kan ik mijn gegevens laten wijzigen?

Je gegevens kun je laten wijzigen via ons secretariaat. Dit kan uitsluitend schriftelijk via info@365business-support.nl.

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Wij gaan vertrouwelijk met jouw gegevens om conform de AVG-wetgeving.

610

LEDEN

361

ONDERNEMERS


167

DIRECTEUREN

82

MANAGERS

KENNISOVERDRACHT

LUNCHES | DINERS

BORRELS

SPORT

FUN

TRIPS

Nieuwe leden
 

more business
& ENJOY LIFE....®


businesspartners

365 Business Support
085 – 800 00 77 | info@365business-support.nl | KvK : 60854545 | BTW NL002021371B84


Programma, prijzen, locatie en data onder voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend.