In 7 stappen naar duizenden views op LinkedIn

Checklist waarmee jij maximale exposure genereert op LinkedIn.
­
stap 1

Schrijf een update in plaats van een artikel

Kies voor 'Begin met het schrijven van een bijdrage' 
in plaats 'Artikel schrijven'. 

LET OP! In een bijdrage kun je maximaal 1.300 tekens kwijt.


stap 2­
DE EERSTE TWEE REGELS ZIJN HET BELANGRIJKSTE

De eerste twee regels van je update zijn het belangrijkste.
In deze regels MOET je de lezers triggeren om door te lezen
(klikken op ...meer weergeven).


­stap 3
Deel je update op in paragrafen

Hou je update kort en bondig en
deel je update op in 2 tot 3 paragrafen.


­stap 4
gebruik uitsluitend tekst

Updates met uitsluitend tekst presteren beter
dan updates met een afbeelding of video.


­stap 5
plaats geen externe url in je update

Plaats GÉÉN externe url (bijvoorbeeld naar je eigen website) in je update. LinkedIn wil namelijk dat je op het LinkedIn platform blijft.

TIP: wil je wél een externe url plaatsen?
Plaats deze dan als eerste comment onder je eigen update.


­stap 6
reageer op iedere comment

Reageer op iedere comment die onder jouw update wordt geplaatst. Hoe meer interactie (engagement) er plaatsvindt op een update hoe méér exposure de update krijgt. 

Reageer door iedere comment een like én een comment te geven. Op deze manier zal jouw update in meerdere tijdlijnen verschijnen.


­stap 7
nodig mensen uit die reageren

Vergroot je netwerk door interessante mensen een LinkedIn
verzoek te sturen. Ze vinden tenslotte jouw update interessant! 

LET OP:
Pas op met het versturen van grote aantallen LinkedIn verzoeken.
LinkedIn kan je dan namelijk zien als een spammer.


nieuw!
personal linkedin training + e-learning



Marc Steentjes
LinkedIn trainer
Directeur 365 Business Support

085 - 800 00 77 
info@365business-support.nl

>20.000 volgers op LinkedIn


­LinkedIn-regels… Wat mag wel en wat mag niet op LinkedIn?De aanleiding voor het schrijven van deze blog is de verwijdering/ blokkade van het LinkedIn account van Maurice de Hond.Sinds 11 augustus 2020 heeft LinkedIn een nieuwe gebruikersovereenkomst. Hierin zijn een tal van nieuwe voorwaarden opgenomen, waaraan je jezelf dient te houden, om niet, zoals Maurice, je

Wat mag wel en wat mag niet op LinkedIn?

Op welke tijden kan ik het beste mijn LinkedIn-bericht posten?Dit is één veel gestelde vragen van opdrachtgevers die ik help om de juiste LinkedIn-strategie te bepalen en te implementeren. Het is namelijk zeer frustrerend als jouw bericht of blog (waar je veel tijd en zorg aan besteedt) niet of nauwelijks aandacht krijgt op LinkedIn. Het bepalen

Wat zijn de beste tijden om op LinkedIn te posten?

Start een blog en promoot deze via LinkedIn. Plaats onderin de blog een call to action Biedt in een post iets waardevols aan (bijvoorbeeld een e-book) in ruil voor hun e-mailadres Organiseer een challenge en promoot deze op LinkedIn Geef iets gratis weg (bijvoorbeeld een eerste sessie) Plaats opmerkingen bij comments met daarin bijvoorbeeld de link

25 Ideeën hoe je via Linkedin aan nieuwe klanten komt!

Wat is LinkedIn SSI-score? LinkedIn SSI-score staat voor LinkedIn Social Selling Index-score. Deze score kun je gebruiken om succesvoller te worden met social selling.   Wat is jouw SSI-score? Bekijk eerst HIER jouw SSI-score.   Hoe moet je jouw SSI-score interpreteren? De SSI-score is opgedeeld in 4 onderdelen te weten: Jouw professionele merk creëren De juiste

Alles over jouw zichtbaarheid op LinkedIn!

Log In is required for submitting new question.